vart med cicci.

hej kom nyss hem, har vart med cicci skit kul dag facktiskt. vi gick till centrum och köpte glass och sen gick vi till stenmo var där ett tag pratade och sånt. sen gick vi hem till henne för jag var kissnödig hahaha busigt av mig (a)
sen när vi kissat så, ville jag ha godis fast vi orkade inte gå till centrum igen så vi plinga på jacki oxå dom bor grannar och så gick vi till vivo och köpte lite godis och kockosbollar hahaha mumsigt fast fan vad mätt man blev. sen så kom bussen och då skulle jag hem. jag hoppas ni fattar att jag bara tog de här fort för jag va med cicci i typ 4 timmar :) men när jag skulle hem så var det en kille som typ följde efter mig fett läskigt. men jag lyckades skaka av honom, tur! vi tog såklart lite bilder så här kommer dom. ååh i morron är det skola suck. men aa det var min dag.
jag                                    jacki och cicci
igen :)                          jag och jag driver !
jag och jacki.                       cicci sötnos :)
jacki hoppar.                   missbildat hopp :P
cicci töntich.             cicci och jacki.
japp det var min dag puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0