jag "duktig":O

lässen att jag inte bloggat på ehm, 700 år kanske ? men jag har haft fullt upp med kompisar och plugget -.- så har inte hunnit med alls att blogga förlåt. men men, så är livet eller ? idag så gick de fan förvånads värt bra i skolan tycker jag dårå. jag han långt i träslöjden så långt som jag sattsade på iaf, och sen med SO:n blev jag klar med planchen, och sen på engelskan jaa jag gjorde mitt bästa och det gick frammåt, sen hade jag spanska och vafan för första gången så gick det bra, jag satt och jobbade ist för att sitta och skratta med kompisarna, men okej då vi hade bytt platser men det är iaf konstigt för lina sitter precis bakom mig och vi skrattar på alla andra lektioner, och sen har jag bästavän breve mig till höger fast ett annat bord.. sen hade vi NO okej visst det är absolut inte kul med våran lärare fattar typ inte ett jävla piss :OO men jag kämpade på och jag förstog allt så hurra för den här bra dagen, ett stort framsteg för min del, men jag har bestämmt mig för att ta tag i skolan, jag har 3 år på mig nu och då jävlar jag ska ha minst VG i alla ämnen, och alla säger så men jag ska förihelvete facktiskt ha det på riktigt. aa det var min dag, ska börja blogga mer.
massor med kyssar på rumpan så hörs vi sen.
(jusst nu sitter jag och äter äpple "duktig" som man är)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0