hos nea.

hej bloggen, nu sitter jag hos nea min granne, och vi gör typ inget, hon sitter och sminkar sig och jag sitter vid hennes data och har lite kul haha (not) men det är ju söndag idag och det är ju absolut den värsta dagen som finns på veckan vet ni varför ? jooo för att efter söndag så är det måndag och då är det lixom skola en hel vecka usch nej jag orkar inte med skolan, men vad gör man inte för att få en bra utbildning. aa i morron har jag två läxor som ska vara klara så när jag kommer hem så ska jag göra dom det blir nog snart, har mycket att göra så.. och på fredag så är det skolfoto kan ni tänka er så tråkigt ucsh jag hataaaar det verkligen.. eller mest så hatar jag en fotot, själva klassfotot är inte så jobbigt för då är man oftast inte ensam om att se ut som en mångo såå aaa. i morron börjar jag 08:10 fyfan, så måste kliva upp 05:45 för att hinna ducha haha. och jag vet att jag kliver upp ganska tidigt men vafan jag har världens klädproblem på morronen så det är inte sant. hoppas det blir en lätt match att hitta kläder. men nu orkar jag inte skriva mera, kyssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0