hatar mitt blogg namn. :OO

asså shiit jag hatar verkligen mitt blogg namn, jag fattar inte äns hur jag kunnde byta till det :OO så jävla klantigt av mig jävla arsel jag är ? det 'är så fult. och nu sitter ni säkert och bara tänker gör en ny blogg men de är så himmla jobbigt för man måste byta hotmail adress och skit :OO fyfan det orkar jag inte eller ? hmm nu tvekar jag eeeeh jag orkar iaf inte idag kanske någon annan dag, vill heta något med mitt namn iaf men jag kan inte heta mathildakling.blogg.se för eftersom att jag hette det förut så kan man inte heta det igen.. skumt. men men, aa jusste nu sitter jag och väntar på att min sega moder ska skicka 2 bilder på mig som min faster tog igår. vet inte hur dom ser ut men hon brukar ta fina bilder, så man hoppas ju. men nu orkar jag inte blogga mer så tjaaaoooo bebis.

Kommentarer
Postat av: amanda

Sv ; Yes i dooooo :)

2009-09-07 @ 20:26:24
URL: http://amandadicksson.blogg.se/
Postat av: Emma

fin blogg :)

2009-09-09 @ 19:08:53
URL: http://emmjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0