vakna nyss.

tjatja, jag vakande nyss typ, fan vad jag sover länge nu 
asså för att vara jag, förr vaknade jag typ vid 7 :S
haha jag hatade värkligen att sova då. men nu är det bara skönt.
jag älskar min säng det är den bästa makapären någon någonsin uppfunnit, haha
idag då, vad ska jag göra ? jag vill bada jag vill alltid bada jävla badunge ?
hahahaha... okeej jag har värkligen tråkigt, men man får väll ta att hitta på något idag då. 
ska nog ringa johanna baaaaaaby. och kolla om hon vill hitta på något. haha vi två
var på flottsbro i tisdas aja i förrigår haha tror det var tisdag,  och det regnade ju och vi var
helt jävla ensama där det var lite skoj x) det finns ju en sån där studsgrej där nu och jag ramla
ner från dig så jag fick asa ont i svanskotan men ja bara satt och skratta, (a) 
men idag kanske det ska regna elr aa dom sa det på vädret -.- hej jag hatar regn
aaa jusste mamma har inte köpt comviq kompis till mig än jävla sego, aa måste väll tvinga henna
att göra de idag då. klarar mig inte mer utan deeeeeet. men har inte så mkt nu att skriva 
kyssar mathilda kling.

(ignorera mitt fula fejs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0