till söderberg igen men först lite av dagen.

idag har jag vart i eriksdagsbadet med familjen och badat kulkul,
igentligen skulle vi var ai huddinge hallen men det var tyo sommar stängt :S
skumt! men vi åkte hem kanske halv 5 vet inte, sen när vi kom hem så
lämnade fredrik mej och bror hos pappa har saknat hnm och sandra,
även fast det bara gått en vecka, vi åt grillat till middag, sen kolla jag lite på
two and half men, sen tog jag ett bad och nu sitter jag här, och jag har fått lite att skriva om min
bästavän johanna söderberg så här kommer det.

vad som än händer så står jag alltid kvar vid din sida och det gör jag till graven.
när alla andra sviker så ska jag stå kvar där vid din sida och hjälpa dig,
vad än nu alla andra har sakt till dig att dom alltid finns där men sen sviker dom ändå,
även fast du hört det många ggr så vill jag att du ska tro mig för jag menar allvar upp till 500%
jag sviker inte dig för det är det största misstaget jag någonsin skulle göra,
jag älskar dig och det hoppas jag att du förstår och att du litar på mig,
jag byter aldrig bort dig mot ngn annan inte äns för 100000 kr så skulle jag byta bort dej,
och det måste du tro för nu när jag sitter och tänker på 100000kr mot dig det skulle fan inte funka
fatta fyfan 100000kr mot dig nej nej det är det sissta jag skulle göra, nej fyfan vad jag skulle gråta ett liv utan dig,
usch nej. nu måste jag sluta tänka på det för annars kommer jag börja gråta.
jag hoppas att du förstår hur mkt jag älskar dig, för ett liv utan dig vill jag inte leva.
föralltid bästavän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0