svar på tal.

  Kommentarer Postat av:
anser du dig själv som fjortis ?

2009-07-29 @ 19:33:09

svar: nej det gör jag absolut inte, jag tkr att jag är långt ifrån att vara fjortis
för jag är bara som jag är och hoppas att folk tar mig som jag är!?
 
Postat av: anonym

Det tycker jag hon ska göra -.- ÄCKLIGA FJORTIS !!!!!!!!

2009-07-30 @ 10:18:45

svar:  men hallå!, om du tkr jag är fjortis sluta läsa 
min blogg dårå!?

 Postat av: amanda

Ungefär när började du blogga?
Puss älskling, love you.

2009-07-30 @ 10:58:51
URL: http://amandalouis.blogg.se/

svar: hm asså jag vet inte ett halvår sen kanske,
love you,
 
Postat av: johanna

längtar du tills sjuan?
hur tror du det kommer bli?
bra lr dåligt?
jag älskar dig syster .

2009-07-30 @ 12:32:54
URL: http://jjohannaglaad.blogg.se/

svar: hm aa jag längtar till 7an vill träffa alla igen . 
eeeh, lite jobbigt om man tar det kompis mässigt. 
jag tror vi kommer bli ett litet "tjej gäng" 
både och asså vi har ju pratat om det här med varandra 
så du vet ju lite iaf, 
älskar dig med syster yster,

hm det var inte så många som fråga något fast jag såg att det 
var många inne på min sida fyskäms på er (a)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0