söndag!?

nu är de söndag igen då, och det är den värsta dagen som finns jag hatar den. det blir alltid så himmla tråkigt, usch! vad ska jag hitta på idag då? absolut inget jag vet inte, vill vara med ngn så har ngn lust? men guuud varför är söndagar så jävla tråkiga kan man inte ta bort söndagar så att de blir så här ist. Måndag,Tisadag,Onsdag,Torsdag,Fredag,Lördag,Måndag? mycket bättre elr vad tkr ni. elr så kan man ju vara helt ärlig och döpa om söndag till tråkdag!? det passar ju perfekt till den här tråkiga bajs dagen. ååh jag önskar att det vore sol är de för mkt begärt? ¨så  att man kan bada mysmys. vad ska jag göra idag då!? jag skulle vilja baka det är skojsigt men jag får typ inte baka för mamma, *suck* hon tkr att jag stökar ner! men det tkr inte jag jag kan lixom städa efter mig mycket bättre! de är så tråkigt hos mig, kanske ska kolla på film yes scooby doo ofcorse jag älskar scooby doo världens bästa hund om man inte räknar med zeke hihi, han är världens sötaste hund och snällaste (a) jag kommer nog blogga mkt idag för jag har så tråkigt. men puss på er bloggar mer sen love ya!

zeke.

jag (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0