så jävla trött på det här nu!

Rätta mig om jag har fel nu men, jag är så fucking trött på alla
utländare som har fått tillstånd att bo här nu, som tror att dom äger stället
dom ska våldta och slåss och det blir bara trubbel! varför ?
om ni förfan kom in respektera sveriges lagar dårå!?
nu menar jag absolut inte att alla är såhär många är säkert jätte snälla,
och visar RESPEKT!! för att dom fått kommit in i landet och dom lever säkert
bättre nu än förr (kanske) men åter igen till dom som håller på och
töntar sig och tror dom är så jävla balla! och tror att dom kan göra vafan dom
vill som dom fick göra i sitt land!? men nej de får ni fan inte göra.
jag tycker att utländare får en chans och om dom inte sköter sig
nu menar jag om dom gjort något jätte dumt inte diräkt kört för fort :P
men aa om dom nu gjort ngt sånt så borde dom fan sparkas ut ur landet ?
jag såg nyss en kille på pea som fått flytta till sverige och vad har han i hans
album en man som står och skuter på en människa han var kurd och
vad har han skrivit jo visa respekt för kurder asså omg det är inte coolt ?
nu får ni tycka vafan ni vill men såhär tkr jag!


Kommentarer
Postat av: nicole som gick i berguven

hahah dom försöker bara våldta svenskafickor :O

2009-10-25 @ 20:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0