packning pågång,


hm aa jag måste ju packa nurå, elr så tar jag det i morron, 
fast det är nog bättre om jag gör det idag elr vad tkr ni ? :)
men! här kommer iaf min packnings lista över det jag ska ha med mig. 

KLÄDER!
* linnen! (alla) 
* 3 st shoorts typ? 
* någon fin sommarklänning, 
* en tunn låmgärmad.
* bh & trosor.

VIKTIGA SAKER!
* badkläder
* solbrillor
* handdukar.
* zovirax ifall jag får mun blåsa -.-
* parfym,
* mascara inget annat är nödvändigt.
* tandborste ofc,
* ett gossedjur är såklart välkommen :D
 de är väll allt som ska ner i bagaget,? 
men än är de inte slut!

HAND BAGAGE!
* en bok på planet?
* hörlurar
* GODIS!
*  ehm, mobil :$
* laddare!
* en tröja de är kallt på plan ? 
hm inget mer behövs väll ?

jaa det var väll typ allt ? men sen är det ju saker till båten oxå
men det är bara att slänga ner lite söta saker haha. 
puss älsklingar i morron drar jag! kommer sakna alla värkligen men 
mest! JOHANNA SÖDERBERG, FELICIA BÖRJESSON, JOHANNA GLAAD
EMMA MALMQUVIST, SARA TYNONG, JOANNA LINDSJÖ, KARIN JOHANSSON
AMANDA WYSER! ( inte i årdning)
kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0