lite om mig.

Namn?

Mathilda kling.
Kallas?

kling.
Längd?

1,52 ?

Har du någon fobi?

tår, höjder, tånaglar
Måste du sy upp byxorna du köper?

nej palla det ?
Ser du på robinson?

men herregud nej!
Sjuk humor?
dum fråga ?
Gillar du bilar?

men orka bry sig,
Vad anser du om skånska?

haha sjukt ful dialekt, men garvar ändå ihjäl mig
när ngn pratar det så xP
Har du en Playahead?

självklart.

Vad vill du bli när du blir stor?

designer, elr hålla på med musik.
Märker man när du är sexuellt påverkad?

ehm?

Beroende av något?   

godis.
Människa som gör dig enbart glad?
mina vänner.

Människa som gör dig enbart ledsen?

det tänker jag inte säga.

Senast köpta skiva?
men elr hur att jag kommer ihåg det ?
Senast lästa bok?

ehm läser aldrig ut ngn. BORIIIIING!
Är du bortskämd?

nej elr jag vet inte ? :P

Vad får dig att skratta?

vet inte skrattar alltid typ.
Jag vill vara?

mig själv.

Bästa sport/hobby?

ridning,bandy
Hur ser folk dig?

orkar facktiskt inte bry mig, tyck vad ni vill!
Vad vill du helst ha nu?

johanna söderberg kom hit tack! <3
Är det många som alltid läser din dagbok på internet?

ehm?
Tycker bäst om varm eller kall oboy?

inget typ får ont i magen.
Något som du skämms över?

en hel del :P
Vilken var din första konsert?

?
Är du pinsam på fyllan?

jag dricker inte
Är du blyg?

hell no!
När kräktes du senast?
när jag va sjuk, antar jag
Tycker du att det är jobbigt att ringa till någon?

ibland
Vad tycker du om sex före äktenskapet?

haha !
Hur svarar du i telefonen?

hej de är mathilda elr hej,
Är du kär?´
nope.
Är du en bra flickvän?

men självklart !
Somnar du med tv:n på?

kan hända!
Är mustasch eller skägg snyggast?

båda e grymt fula
 Har du långa naglar?

nja.
Om du skaffar barn vill du adoptera eller ha biologiska barn?

biologiska,
Brukar du bli våldsam när du blir förbannad?

nej, inte mot kompisar iaf! (a)
Mössa eller öronmuffar?

 mössa, fasst hälst inget av dem
När grät du senast?

vet inte.
Bästa film?

ingen aning


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul lista!

2009-07-05 @ 14:06:43
URL: http://alexiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0