landet över dagen.

tjatja, jag ska till våra kompisars land över dagen.
vet inte om dte kommer bli kul dom kommer från norge 
så man fatttar fan nada av vad aa mannen säger haha.
och niklas ska till marcus land så han ska inte med, -.-
och ingen kan följa med mig av mina, vänner..
och vi har en bärbar data men utan internet suck !!!
jag ska iaf tvinga dom att köpa pengar på min mobil så jag får lite roligt i bilen , 
jag vet inte hur lång tid det tar dit, men men .
gud jag hatar comviq kompis det försvinner ju sen -.-
men när jag fått de så ska jag iaf hjälpa joanna. jag älskar dig.
puss. ha de ¨så kul idag för de kommer inte jag ha..
aaa jusste  där man badar där finns det ju fan ormar asså shiiit,
ofta jag tänker bada där ? :OOOOOOO 
aa igår vad jag ju med söderberg vid flottsbro asa kul. 
hon har alla bilder så får vänta på dom..
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0