kul väder kul kul .

tjatja jag sitter i johannas rum nu, och typ gör absolut inget.,
fick precis datan nu efter typ 700 år, taha hon har typ sakt att jag
skulle få datan så mång aår typ haha sego johanna, (a)
men iaf jusst nu sitter jag och lyssnar på när johanna sjunger, jätte fint värkligen
ungefär så här låter det laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaaaaaa
laaaaaaaa laaaaaaaaa och melodin är titanic låten hahaha, as fint värkligen haha,
och vi väntar på linus och danne segosar haha (a) vrfär alla så jävla sega idag ?
kanske beror på det fula väderet vi har här i sverige jusst nu jävla cp sverige,
hata sverige usch usch..... de är så kallt. ajja johanna ska slagga hos mig idag
och vi kommer ha det bäst så fuck of bitches haha (a) ajja det är bara att smsa och ringa
puss vi kommer vara uppe hela natten så ha så skoj puss puss. !!

ps: johanna kom på rubriken :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0