kryssning och sen cypern !

yeeeeeeeeeeeeeeeeeees! cypern snart men först en kryssning med mamma och fredrik osv. jag drar i morron, på kryssing och kommer hem på sondag morron och då drar jag diräkt hem till pappa och sen på måndag natt klockan 3 ska man upp dårå och åka till arlanda shiit vad kul! (a) men det ska bli roligt att åka kryssning oxå det är skit kul att vara uppe på kvällen på båtar haha jag det blir 2 nätter på båten! skoj skoj. jag måste ha med mig alla mina saker som jag ska ha till cypern på kryssningen så måste packa idag då...  sen ska jag oxå skaffa ID kort idag tror jag :DDDDDD
och senare när ja får tid ska jag vara med nea.
men här kommer en bild på planet vi ska åka, tomas cock (stavning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0