jag behövde bara skriva det här till johanna.

johanna, ett liv utan dig funkar inte du är min lyckta i det mörka och stigen som lyser upp när jag gått vilse. utan dig funkar inte mitt liv du är mitt allt. jag tänker inte släppa din hand. alla har en person elr fler som betyder enormt mkt för en om du ä ren av dom, alla våra minnen, älskling. förstår du att jag inte mår bra utan dig, ett liv utan dig vill jag inte leva. du är min inre styrka och den jag litar mest på, jag vet att jag kan berätta allting för dig. du är min andra halva för när vi bråkar så är det ända jag tänker på är om du ska lämna mig förevigt, jag är lässen för allt dumt jag gjort mot dig men jag menar inget illa. du måste  tro mig för jag orkar inte utan dig vid min sida, andra halva, bästavän, ljus, luft, hjärta, babe, tvilling, inre styrka mm. 6 år med dig gumman, det ska alltid vara vi visst? ända tills döden. du förstår att mitt liv skulle suga utan dig. jag har så jävla roligt med dig, jag skrattar typ alltid med dig, och nu ska vi börja i samma klass kan det blir bättre ? jag älskar dig mer än ngt annat, gumman du måste förstå att jag ger upp utan dig, orkar inte du så orkar jag för oss båda, om vi ramlar ner så ska vi klättra upp igen ända upp till toppen visst? jag vill bara att du ska förstå att jag älskar dig ngt otroligt mkt. jag släpper dig aldrig okej! för utan dig så finns de ingen luft och utan luft kan man inte leva. jag älskar dig bästavän.

Kommentarer
Postat av: D J K N

aw..

2009-07-05 @ 15:02:29
URL: http://djkn.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du en kille elr ? :S

2009-07-06 @ 08:59:42
URL: http://ztord,b
Postat av: Anonym

är du en kille elr ? :S

2009-07-06 @ 09:00:18
URL: http://ztord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0