hemma.

jag kom hem från bion nyss typ elr nej igentligen inte,
jag kom hem kanske 6, men han inte blogga då,
för jag måste värkligen plugga spanska, eftersom att skolan börjar ju snart
och eftersom att södertörn suger så ligger jag efter med det nu när jag börjar i kbrink
suck suck!! så jag satte mig och plugga en liten stund, duktig man är va!?
men jag skulle vara välldigt tacksam om ngn jag känner läser spanska och skulle kunna
lära mig, ngn som går i kbrink elr ngn som ska börja, behöver värkligen hjälp,
jag vill inte vara helt borta på lektionerna haha. efter det så la jag mig på soffan och
kolla på tv, men sen så cykla jag och en till till orren (ica) och köpte glass och godis,
men det är så ruttet godis där så allt är typ stenhårt, -.- och nu sitter jag här,
jag är skit trött blir alltid det efter bio. filmen var jätte bra tkr jag, och igår såg ju jag och johanna
twilight och fyfan den är ju jätte bra gud niklas elr fredrik måste bränna den till mig annars
köper jag den för gud det är ju fan den bästa och finaste filmen som finns :O
i morron vet jag inte vad jag ska göra, har ingen buss remsa elr ngt sånt så kan inte komma till
kompisar lite tråkigt men men. i kväll ska jag kolla på miss marple och en till film nu vad den heter,
miss marple börjar vid 8 tror jag och det är en gammal tant (skitsöt) som löser mord typ haha, jag tror att
den kommer på 3an elr 4an elr 5an haha är inte så säker men chansar på 3:an :P (a) :)  
och den andra filmen är det en liten pojke som hackar sig in på ngt viktigt på datan så nu ligger han i knipa,
japp det är min kväll aa jusste medans det så ska jag äta glass mumms mumms,
kraaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0