*

mhm, tråkar här dåra.. har inte gjort ngt kul,
det är lite underligt när alla kompisar är ute och har kul
så sitter jag varför gör jag det, jo de vet jag men det tänker
jag inte tala om det rä privat! jag vill köpa en väska
för min är helt paj :S men jag får typ inte för mamma :OOO
jävla skit pankaka men jag tänker köpa en iaf för jag måste ha en
min är ju helt sönder jävla cepe saker.. i morron då, vad ska jag 
göra? jag vet inte ingen hemma typ jue! jävla skit pankaka
åååååååååååååh, aa nästa måndag den 3 augusti drar man
ju till cypern och steker fett skönt, äntligen får jag oxå åka 
utomlands! men hur som helst ska försöka få tag i ngn söt kompis
som man kan vara med i morron :) men de blir svårt, 
puss & kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0