cypern snart!!!

ja rubriken säger ju typ allt, drar till cypern på måndag.
yes vad skönt värmen och bada, glass.
fast det är ju f´svininflensan där :OO så man måste vara
försiktig tänka sig för och allt, men det går nog bra haha
jag är för ung för att dö än för man kan ju dö av den :OOOO
ooooh shiit vi ska åka med ett stort plan det är fan 2
gångar i planet som flygverdinnorna går i 
värsta stort ju hahahahah..  skoj skoj, 
jag ska typ på i aya napa det är aling cloosing (stavning)
så man får ta hur mkt man vill haha glassen här kommer jag,
men här kommer in bild på aya napa, 
kyssar.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahaah , Mathilda snacka om allt allt är taget från mig . bakgrunden, och texten på din header.

mathilda din härmapa ! tahah . ;) <3333

2009-07-29 @ 16:48:36
URL: http://jjohannaglaad.blogg.se/
Postat av: kling.

hahaha :) <33333333333

2009-07-29 @ 18:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0