bio..

tja, kom nyss hem från bio, jag var där med olivia och fredrik
de var olivias första bio så hon ville ha med mig hahaha.
vi såg på ice age 3 den var väll så där, men olivia kunde knappt
sitta stilla hon är lite trög. (a) MEN NU HÖRRNI!! nu har jag fått mitt
comviq kompis igen så det är bara att bomba mig med sms, :D 
niklas är ju på marcus land, och jag kan erkänna att jag facktiskt saknar hnm,
det är tomt när ingen är sur på mig hela tiden. bli inte sur niklas
vet att du inte gillar om jag skriver om dig, men asså aa jag saknar dig facktiskt jätte mkt.
men jaja slut på det han kommer hem på fredag i morron? och sen på lördag ska vi åka en 
bit till skara sommarland och så ska vi sova på ngt hotell typ, och sen på 
söndag så ska vi åka dit, vi är där tills på måndag kul kul. 
har inte så mkt att säga nu så puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0