ätit

har nyss käkat, kött och potatis med majs och tatziki (stavning) 
vet inte vad som händer ikväll bara vara hemma antar jag.
fast igentligen vill jag träffa ngn,, men men..
aa jusst nu är jag så trött på min syster hon bara skriker 
hela fucking tiden asså jag har lust att bara slänga in henne i 
sitt rum och låsa och så får hon komma ut när hon växt upp,
det är fan slut med allt mjäkande med henne. nej usch jävla
töntiga cp unge hahahahhahahaha.. men jag älskar henne, men 
ärligt hon är bara för mkt -.- trög osv. nu vill jag inte att ni ska tycka
att jag är dum elr ngt men ni vet inte hur det är att ha en sånn syrra som
jag har, hon är irriterande hon bara ååååååh jobbigt !!!!
jusst nu gråter hon och är gnällig!!! trööööga unge.
i morron vet jag inte vad jag ska göra inget typ.. ingen är ju hemma
elr så är dom med ngn annan.. ska prata med felicia iaf, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0