tisdag.

mhm, som vanligt ska man ju till skolan idag, inte roligt.. men vi börjar 09:10 så det är ju en timmes sovmorron gemfört med dom andra elr ? men ååååååh.. idag ska vi ha gympa roligt nej? eller det beror på vad man gör hoppas inte jävla bajsbrändboll det suger jag på jag kommer typ 1 meter med bollen åååh jag blir till åtlöje,men jag ska iaf tänka på betygen för dom börjar ju sätta lite nu i 7an så jag vill ha bra. men men, vet inte när jag slutar men när jag kommer hem ska jag iaf diräkt till stallet och rida. aa jusste jag skulle kolla med min lärare om min jävla busskortsblanket som hon slarvat bort jävla cepe? seriöst jag vill ha mitt busskort då kan ju inte hon gå och tappa bort den hela tiden. om hon tappat bort den ska iaf mamma elr fredrik ringa henne woho!! och bli till åtlöje IGEN ?  men det var allt för min puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0