fredag.

shiit fick värsta kicken av att blogga nu brukar tycka det är ganska seg men idag fick jag en kick. efter skolan idag så var jag med felicia emma malle fanny mickis jacki ida 2 killar och linnea,  tror det var alla bli inte lässen om jag missat dig. aa vi hade skit kul gick runt här och där smög på ida och ozzy haha en kille, mm men dom ville vara själva så vi gick hem sen jag felicia emma och malle. emma hade inget busskort så vi fick inte komma på bussen fast felicia åkte med bussen och de har jag full förståelse för hon bor ju i drottningholm och behövde vara hemma 6 så aa. men emma jag och malle kolla när en ny buss skulle gå och den skulle gå 17:26 så vi gick till IP medans där såg vi johanna agnes och johanna. men emma behövde åka hem så jag åkte också hem för skulle ändå vara hemma 6 så. men aa vi gick kanske kvart över fem. jag sa att jag kunnde gå med emma för att hennes pappa kunnde inte hämta så aa. men sen så såg vi honom komma där så då fick jag skjuts hem kul kul slapp vänta på alla bajs bussar och skit.det var skönt. sen åt jag hamburgare och lite godis kolla på bröderna lejonhjärta och nu sitter jag här vid datan och tråkar loss ville vara med nea men hon var inte på humör så får väll stå ut med min ensamhet haha.  men det var allt för min kyss och smek säng lek.

Kommentarer
Postat av: Ellet

okejs, trevligt ! :D <333333333

2009-08-28 @ 21:20:02
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0