090827

hej bloggen kom nyss hem, har vart i skolan till klockan 14.00 seg dag, vi började med bild och man fick inte säga ett jävla skit då blev hon jätte sur :OO sen hade vi typ NO men anne OLP!! hon kommer typ från finland och är känd som sveriges segaste lärare och seriöst jag är fullt seriös. efter 10 minuter har hon berättat en sak typ shiit hon pratar typ så häääääär långsamt. åååh shiit trist var det men jag satt där som en duktig liten flicka och lyssna men igentligen så förstår jag inte så mycket om vad hon pratar om. aja orkar inte berätta dagen. men efter skolan så gick jag iaf till centrum för jag skulle hämta mitt snygga ID kort fast jag ser ut som en pack-åsna haha. men aa johanna och ellet skulle också dit så vi gick till SEB och tog en nummer lapp jag fick 798 och det var nummer 779 typ så aa jag sa att de här skulle ta ett tag så då gick johanna och köpte en bulle så satte vi oss utanför banken, sen vart hon törstig så vi gick och köpte en dricka, och satte oss inne i banken, sen hade det gått en timme och då var det äntligen min tur efter mycket lång väntan. och shiit det tog typ 3 minuter att hämta det varför kunnde inte jga typ bara fått gå före några? usch så segt. aja sen så såg jag att det var typ 35 minuter kvar tills min buss skulle gå, och då gick vi in på den nya affären i centrum som heter typ bearser elr något konstigt :OOO men vera & mode typ. dom hade fina kläder där inne men det var litet men hela var inte klar så aa.. sen efter det så var jag sjukt törstig så jag gick och tjata om vatten men sen kom jag på att man kan ju hämta vatten gratis vid typ cafét vid H&M typ mitt imot. och då gjorde jag det och hälde i mig det gott var det ska jag säga.. sen satte vi oss på ett par stenar mittimot pressbyrån, och då kom linn och agnes dom hade köpt glass jag smaka lite av agnes och sen skulle jag äntligen hem. så skönt.. så nu sitter jag här och tråkar och lyssnar på musik. I morron så ska vi ha gympa som första lektion så måste komma ombytt omg vad fult. haha  aja det var allt för mig kyss.

Kommentarer
Postat av: Ellet

Fin blogg ! :) <3

2009-08-27 @ 19:20:49
URL: http://kkristiansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0